Vælg en side
km3

Det er ikke nemt at være chef i sit eget firma eller sin egen afdeling af en virksomhed. Du er forpligtiget til at skabe en god arbejdsplads med ordentlige arbejdsvilkår for dine ansatte, og samtidig har du ansvaret for at få forretningen til at køre rundt, samt skabe fremgang og vækst i firmaet. 

Dette kan være yderst stressende og kan medføre, at du har svært ved at trives blandt dine ansatte. 

Hvis du føler dig fanget i lederrollen og fremmedgjort fra dine kolleger, kan det være en god idé at overveje at begynde til hypnose. 

Hypnose er et fantastisk redskab, der kan hjælpe dig med at finde ud af, hvordan du bedre vil kunne trives på din arbejdsplads.

Stresset arbejdsplads

Skab bedre relationer til dine kolleger

Selvom du selvfølgelig er påkrævet at have en vis professionel distance til dine ansatte, kan det være skadeligt for dit mentale velvære at føle dig uden for det sociale fællesskab på din arbejdsplads. 

Der kan være mange grunde til, at du føler dig udenfor. Måske snakker du ikke nok med dine ansatte, hvilket naturligvis kan skyldes, at du ikke har tid nok. 

Desværre kan dette medføre stress, og det er derfor vigtigt, at du prioriterer dit behov for social kontakt. En stresset leder er aldrig en god leder. 

Der kan naturligvis være et hav af andre grunde til, at du ikke trives blandt dine kolleger. Ved at tilmelde dig et hypnoseforløb vil du få muligheden for at arbejde med, hvad det er, der kan gøre dig gladere og mere groundet i samspil med dine ansatte. 

Firmajulegave

Giv til andre og få det bedre 

Ofte opstår mistrivsel i forbindelse med en følelse af afmagt, der kan rodfæste sig i en distancering fra omgivelserne. 

Hvis du for eksempel er nødt til at uddelegere flere opgaver til dine ansatte, end de har tid og overskud til, kan du komme til at nages af en dårlig samvittighed og en tro på, at de ikke kan lide dig. 

Hypnose vil kunne hjælpe dig til at finde ud af, om du for eksempel vil få det bedre af at give dem en gave. Det kunne blandt andet være en vælg selv firmajulegave. Ved at give noget til andre, vil du sandsynligvis få det bedre med dig selv. Dette kan hjælpe dig til at føle dig mere accepteret i det sociale fællesskab på dit arbejde, og det kan gøre, at dine ansatte sætter mere pris på dit hårde arbejde.